Bagna
Akt II - Wyzima Klasztorna i Bagna, wątek główny
1. Krata prowadząca do kanałów 2. Loszek miejski 3. Karczma "Miś Kudłacz" 4. Dom detektywa Raymonda Maarloeve 5. Dom Vivaldiego 6. Dom Kalksteina 7. Dom Shani 8. Szpital im. proroka Lebiody 9. Szpitalny ogród 10. Dom Baraniny 11. Zamtuz "Chętne Uda" 12. Magazyn 13. Dom Talara 14. Posterunek Zygfryda 15. Brama na Groblę 16. Brama do Wyzimy Handlowej 17. Brama na cmentarz 18. Krypta na cmentarzu 19. Opuszczony dom 20. Dom półelfki 21. Warsztat krasnoludzkiego kowala 22. Warsztat płatnerski Zakonu Płonącej Róży 23. Nawiedzony dom 24. Skwer kupców 25. Pucybut 26. Vincent Meis 27. Siedziba Zakonu Płonącej Róży Po pojmaniu przez straże trafisz do wyzimskiego więzienia. Dzielący z tobą celę elf poprosi cię o partyjkę kościanego pokera - zgódź się, w końcu i tak nie masz chwilowo nic lepszego do roboty. Po zakończeniu gry zagadnie cię Vincent Meis i rozpocznie się pierwsze zadanie wątku fabularnego w Akcie II.
|