Wiedźmin

Forum o grze Wiedźmin

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-05-01 11:07:00

shadown

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-30
Posty: 15
Punktów :   

Krypta

Krypta
http://img213.imageshack.us/img213/6485/70599218.jpg





Potwory: Ghule, Ozzrel.

1. Ciało Ilsy, ukochanej Mikula. Znajdziesz przy niej Szklaną fiolkę. Obok wyjście z Krypty.

2. Miejsce mocy.

3. Krąg Wewnętrznego Ognia. Z niego nauczysz się znaku Igni.

4. Ciało martwego mężczyzny.

5. Zawalone przejście. Aby zostało odblokowane, musisz wykonać quest Q1.16. Pogrzebane wspomnienia. Jeśli zamierzasz udać się w głąb krypty, powinieneś wypić eliksir Kot – posługiwanie się pochodniami jest skrajnie niewygodne.

6. Słaba ściana. Przebij się przez nią za pomocą znaku Aard.

7. Kufer.

8. Ciało.

9. Słaba ściana. Przebij się przez nią za pomocą znaku Aard. Zważ na to, że jak tylko przebijesz się przez ścianę, zaatakuje Cię dwójka Ghuli.

10. Słaba ściana. Przebij się przez nią za pomocą znaku Aard.

11. Ozzrel – trudny przeciwnik. Znajdziesz przy jego zwłokach trofeum: Głowę alghula. Zebranie trofeum aktywuje quest Q1.17. Król krypty.

12. Kufer. Znajdziesz w nim Czerwony meteoryt.

13. Kufer.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs psycholog Piła Przeprowadzki Wrocław noclegi Darłowo